جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
سردار جمال سلمانی

حوزه/سردار سلمانی، بر اهمیت استفاده از نظرات اصحاب رسانه و تعامل نزدیک با آن‌ها تأکید کرد و گفت: تعامل با رسانه‌ها اولویت اصلی نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، سردار سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در نشستی با هیات مدیره خانه مطبوعات استان، به بیان اهمیت همکاری و تعامل با رسانه‌ها پرداخت و اظهار داشت: نظرات و پیشنهادات اصحاب رسانه جزو اولویت‌های دستگاه انتظامی استان است و این تعامل می‌تواند به بهبود عملکرد و خدمات‌رسانی به مردم کمک شایانی کند.

سردار سلمانی به اقدامات مثبت و مؤثر انجام شده توسط مجموعه انتظامی در یک سال و نیم گذشته اشاره کرد و گفت: این موفقیت‌ها نتیجه تلاش‌های جمعی تمامی اعضای این مجموعه است.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل با رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه دارای ذهن خلاق و ایده‌های نوآورانه هستند که می‌تواند به بهبود وضعیت اجتماعی و امنیتی استان کمک کند.

فرمانده انتظامی ایلام، به اهمیت کارهای پیشگیرانه و آموزش‌های همگانی برای افزایش سرمایه اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه ترافیک و نظم اجتماعی، همکاری و تعامل مردم ضروری است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های موجود در شهر، بر لزوم توجه به نیازهای مردم در این زمینه تأکید کرد.

سردار سلمانی با اشاره به اصالت و فرهنگ مردم ایلام، گفت: این استان به عنوان استانی امن شناخته می‌شود و تعامل مثبت مردم با دستگاه انتظامی، نقش بسزایی در حفظ امنیت و آرامش جامعه دارد.

وی تصریح کرد: ۱۸ درصد از جمعیت استان ایثارگر هستند و مردم ایلام شایسته احترام و تکریم می‌باشند.

فرمانده انتظامی ایلام تأکید کرد: مردم‌داری و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم، از اولویت‌های اصلی دستگاه انتظامی استان است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha